Erről írok

Sport és háttér

Kapcsolat

palyagondnok [kukac] gmail.com

Iratkozz fel!

Közösség

Ti mondtátok!

  • lüke: tessék mondani ez milyen nyelven van hogy szponzorációs ? nb1b-s nyelven? Lörince oh nagy ég:) ez... (2009.08.22. 04:56) Szponzoráció kis hazánkban
  • Bery: Ja es, hogy a kindulopont elmeleti keretehez visszaterjek. Letezik am egy masik lista is, amely a... (2009.08.15. 20:13) Top10 és a sport
  • végh hanta: Ismét csak megköszönni tudjuk a remek sorozatot. (2009.08.14. 10:28) NB1 Online - 2.rész
  • Pályagondnok: @mizie: "Mert ez a tendencia az szinte csak és kizárólag az olyan sporteseményekre igaz, amik glo... (2009.08.11. 12:47) Globális szponzorációs trendek

Archívum

Bizony ám!

Creative Commons Licenc

Aki uralja...

Pályagondnok 2009.07.05. 14:35

... a netet, az sikeresen uralhatja a saját piacát. Többé-kevésbé igaz is. Bár a márkahűség a sportban sokkal speciálisabb, mint a piac többi szegmensében. Maga a "termék" olyan emocionális tartalommal bír, amit kevésbé befolyásol az árváltozás, márkanévhez kapcsolódó botrány, vagy egy-egy átfogó kampány. Azonban az előállított termék konkrét fogyasztását annál inkább. Ezt egy másik írásban fejtem majd ki.

Maradjunk a bejegyzés lényegénél, az online eszközöknél. A hagyományos médiumok ideje leáldozóban van. A papír alapú nyomtatott újság cikissé vált (persze a meccsre járók még mindig imádják, és a lapozgatás élményét például semmi nem válthatja fel :)). A televízió ki tudja meddig tartja magát, gondoljunk itt az online közvetítésekre, megosztókra. Ennek a trendnek megfelelően az idei Tour de France nagy visszatérője, Lance Armstrong például a Twitteren jelentette be fia születését. Ő már megtanulta a leckét, alkalmazkodott az új média és a megváltozott fogyasztói kultúra által támasztott követelményekhez. Hozzá hasonlóan -bár más terület- Barack Obama Facebook-os, Twitteres megoldást alkalmaz. Egyikőjük sem viccből, unalomból, esetleg trendi hóbortból...

Egy sportszervezet, egy sportoló számára az online kommunikációs megoldások széles tárháza áll rendelkezésre. A hivatalos honlappal kezdve a blogoláson át, a közösségi portálokon való megjelenésig. Mindegyiknek megvan a maga szerepe, tartalma, célja. Érdemes lenne tehát a sport szereplőinek odafigyelni az internet adta lehetőségekre, és kidolgozni a megfelelő online kommunikációs stratégiát.

Példának itt van egy blog: http://ulloi129.wordpress.com

Nem, sajnos nem a klub üzemelteti, mégis olyan színvonalra futtatták, hogy bármely egyesület, csapat, sportoló irigyelhetné világszerte.

Megtanultuk a leckét? Ha igen, akkor:

Sok sikert hozzá!

Címkék: arculat sportmarketing online kommunikáció

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://palyagondnok.blog.hu/api/trackback/id/tr501227866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pályagondnok · http://palyagondnok.blog.hu/ 2009.07.05. 15:29:16

pár adalék még, ha már blog:

sportblog.lap.hu/

például a chealsea is üzemeltet blogot.

de a pannon vezérigazgatója is:

andersjensen.blog.vg.hu/
süti beállítások módosítása