Mi kell 2009-ben a biztos sikerhez? Online közösség. Make It Pro!
Itthon van már Iwiw, MyVip, Hot-Dog, globális viszonylatban pedig a Facebook-tól kezdve a MySpace-ig megannyi közösségi oldal, blogok, mikroblogok és a többi. Közösség-közösség-közösség, és mindez online. A csapból is ez folyik. Már-már úgy tűnik, mintha telített lenne a piac. Akkor mégis mivel lehet betörni? Hát persze, hogy a sporttal! A marketingelmélet fogalomtárában találkozhatunk a következő kifejezésekkel: szegmentáció, specializáció, célpiac, egyebek. Ezt pedig most igencsak eltalálták.
Bár egyelőre béta verzióban, de elindult a globális sport szereplőire építő közösségi oldal, a Make It Pro. Célja egy globális közösségbe szervezni a sport szereplőit: a profi, dollármilliókat kaszáló sztároktól kezdve, az edzőkön, sportegészségügyi és táplálkozási szakembereken át, az egyszerű mezei szurkolóig. A technikailag kompatibilis -pl. a Facebook-al, vagy épp a mobiltelefonnal is össze lehet kötni- közösségi oldal az egészséges életmódot is hivatott hirdetni, edzéstervek, gyakorlatok érhetők el rajta, lehetőség van kép-, és videófeltöltésre, blogolásra stb..
A Make It Pro egyik fő arca a kosárlabdázó, kétszeres MVP Steve Nash, de rajta kívül több ismert USA-beli sztár is a Make It Pro csapatába tartozik. Az üzleti szemléletre helyezett közösségépítésen kívül jótékonysági alapot is létrehoznak.
Bombaötlet, igaz?