Erről írok

Sport és háttér

Kapcsolat

palyagondnok [kukac] gmail.com

Iratkozz fel!

Közösség

Ti mondtátok!

  • lüke: tessék mondani ez milyen nyelven van hogy szponzorációs ? nb1b-s nyelven? Lörince oh nagy ég:) ez... (2009.08.22. 04:56) Szponzoráció kis hazánkban
  • Bery: Ja es, hogy a kindulopont elmeleti keretehez visszaterjek. Letezik am egy masik lista is, amely a... (2009.08.15. 20:13) Top10 és a sport
  • végh hanta: Ismét csak megköszönni tudjuk a remek sorozatot. (2009.08.14. 10:28) NB1 Online - 2.rész
  • Pályagondnok: @mizie: "Mert ez a tendencia az szinte csak és kizárólag az olyan sporteseményekre igaz, amik glo... (2009.08.11. 12:47) Globális szponzorációs trendek

Archívum

Bizony ám!

Creative Commons Licenc

Zárójelben

Pályagondnok 2009.07.14. 12:01

A Sportsmarketing szerzőjének legújabb írását ajánlom.

Zsédely Péter a Sportsmarketing szerzője, Magyar sportolók a Mol reklámban címmel rövid kampányelemezést adott. Az írás egy részében visszaköszönnek azok a gondolatok, amelyeket én is érintettem a Mutasd magad! című bejegyzésben. Fontosabb azonban ettől, amit a szponzoráció kommunikálásáról ír.

Adott hogy a cég szponzorál valamit vagy valakit, és ezt az esemény aktualitásakor, különböző felületeken, primitív vagy kreatív eszközökkel tudtára adja a fogyasztóknak. Ennek a szponzorációnak a kommunikálása azonban független az esemény aktualitásától, ráadásul többlet értékekkel bír. A sablonos image alakító, önfényező kampány-típuson túllép, és nem feltétlenül a vállalatot helyezi a középpontba. Természetesen ilyen esetben fontos a hosszútávú partnerség -a Mol erre példa-, anélkül nehéz kivitelezni és jól kommunikálni. A vállalaton kívül a szponzoráltnak is "jól jön", mert a neve, az arca szintén szerepel a kampányban, ismertséget generálhat.

Tehát Kedves Cég:

Kommunikáld a fogyasztóknak: szponzor vagy!

Címkék: szponzoráció image sportmarketing

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://palyagondnok.blog.hu/api/trackback/id/tr991245535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pályagondnok · http://palyagondnok.blog.hu/ 2009.07.14. 13:59:13

gondolkodtam picit, mert már többször is használtam. érdekes ez a primitív reklámeszköz fogalom. a szakirodalom nem ismer ilyet, a google sem dobott ki ehhez hasonlót. úgy néz ki ez csak az én fogalomtáramban szerepel. szerintem amúgy jól jellemzi mire gondolok alatta, egyszer lehet kifejtem bővebben.

valaki erről?

guriga uram jr. · http://realujpest.blog.hu 2009.07.23. 05:18:26

Részemről sajnálom, hogy jégkorongos részről csak egy csapatnyi ámátőr jelent meg a reklámban, akik a 10 évvel ezelőtti válogatott mezt viselik. Legalább egy Mol Ligás arcnak illett volna feltűnnie. Ugyanígy a Mol bármely más hirdetési, avagy reklámfelületén megvillanthatná a hokisokat (lásd: Pannon - magyar jégkorong-válogatott). Hogy kinek a felelőssége a "mulasztás"? Jó kérdés.
süti beállítások módosítása