Az NFL-ben szereplő Wasington Redskins-nek már van. Nézzük!
A Twackle olyan Twitterre épülő hírolvasó, amely tematikusan gyűjti a sportos csiripeket. A Twackle-t még februárban indította az Octagon sportmarketing ügynökség. Az ok egyszerű: piaci potenciált látott az online közösségek és a sport kapcsolatában. A Twackle rendszerezi az egyes klubok, sportolók hivatalos csiripjeit (akik az Octagon-nal szerződésben állnak), ahol nem csak a tengeren túliak, hanem például az angol Premier Liga klubjainak csatornái is megtalálhatók.
Az Atlanti óceán másik partján a franchise csapatok mára maguk üzemeltetnek egy-egy ilyet. Példának okáért itt van a Redskins Twackle. Maga az oldal igényes, és a menüpontokkal szűkíthetjük, hogy kinek a Twitter-csatornájára vagyunk kíváncsiak, de elérhetőek róla a klub hivatalos honlapjai is. A lényeg azonban a szponzori jelenlét. Egyértelműen kommunikálják a Redskins rajongóknak, hogy a Twackle az Audi támogatásával jött létre.
Emlékszünk még? Volt egy vita arról, hogy miért jó, illetve mire jó a Twitter? Az egyik hozzászóló megjegyezte, hogy adott esetben szponzori kommunikációhoz (is) jó eszköz lehet. Íme a bizonyíték! Az már egy másik kérdés, hogy milyen eredménnyel jár a jelenlét, majd megmérik és kiderül.