Lance Armstrong online kommunikációjáról és egy NHL csapat jópofa kampányáról.
A sport online kommunikációjáról már írtam egyszer, azonban most két bejegyzést ajánlanék a témában. Az egyik a Sportsmarketing blog legújabb bejegyzése itt, amely remek összefoglalást, leírást ad "Láncos Erőkar" szerepéről az online világban. A másikat itt a Médiablogon megtalálod -bár az egyik cikk alatti kommentemben talán már utaltam rá.
Érdekes amúgy a bringások Twitter-es, Facebook-os stb. jelenléte. Úgy tapasztaltam, mintha ők eszméltek volna először: ez talán jó valamire. Mi a helyzet a nagy kluboknál? A Youtube esetében például -megannyi küzdelem után- van aki észbe kapott, és inkább létrehozott egy saját channelt, minthogy állandóan a megosztókat töröltesse, meg amúgy is... Példának: Real Madrid.
Más:
A minap olvastam a Bodicsek blogon, hogy a Boston egy jópofa kampányt csinált az előző szezonban. Nekem személy szerint a sorozat negyedik része tetszik igazán, a "táncolós", de az nagyon:
Ugye-ugye, pedig nem egy nagy költségvetésű film. Csak kreativitás kell hozzá, meg elhatározás. Lsd.: ComeBack.
A Sportsmarketing bloggal kapcsolatos érdekesség, hogy a szerzőjével talán pénteken találkozok egy beszélgetés erejéig. Még ne szóljatok neki -persze már jeleztem, csak a részleteket nem-, de megpróbálom rávenni, hogy vegyen részt majd az egyik tervezett projektemben.