Erről írok

Sport és háttér

Kapcsolat

palyagondnok [kukac] gmail.com

Iratkozz fel!

Közösség

Ti mondtátok!

  • lüke: tessék mondani ez milyen nyelven van hogy szponzorációs ? nb1b-s nyelven? Lörince oh nagy ég:) ez... (2009.08.22. 04:56) Szponzoráció kis hazánkban
  • Bery: Ja es, hogy a kindulopont elmeleti keretehez visszaterjek. Letezik am egy masik lista is, amely a... (2009.08.15. 20:13) Top10 és a sport
  • végh hanta: Ismét csak megköszönni tudjuk a remek sorozatot. (2009.08.14. 10:28) NB1 Online - 2.rész
  • Pályagondnok: @mizie: "Mert ez a tendencia az szinte csak és kizárólag az olyan sporteseményekre igaz, amik glo... (2009.08.11. 12:47) Globális szponzorációs trendek

Archívum

Bizony ám!

Creative Commons Licenc

Ne bénázz, sportolj!

Pályagondnok 2009.08.06. 01:32

Én ezt a címet adnám annak a kampánynak, amit az Adrenalin Blogon láttam. Hasznosak ezek a reklámblogok amúgy, mert sokszor hoznak sportos példákat.

Az egyik kanadai civil szervezet, névszerint a KidSport, kampányt indított a kanadai gyermekek sportolásra való ösztönzése érdekében. A kampány üzenete, hogy ha nem sportolsz, ügyetlen maradsz egész életetben. Nem tudsz kimenteni fuldokló embert, nem megy veled randizni a kisasszony stb.. Sports skills are Life skills, tehát a sportkészségek a mindennapi élet alapkészségei. A spotok közül nekem ez tetszett:

 

Bár az Adrenalin lehúzta a kivitelezést, én azt mondom, hogy nem kell mindig csilivilicsavarom. Van amikor ennyi is elég -nekem legalábbis az uszodás tetszik, jót nevettem. Különböző rádiós spotok is futnak, a kiváló angollal rendelkezők a honlapon meghallgathatják. Ha véletlenül leragad az ember a KidSport oldalán, akkor felfedezheti, hogy ők is építenek az online közösségre. Nem baj, majd feltűnik valakinek itthon is, hogy nem hülyeség az internet.

Tényleg, ti milyen címet adnátok egy ilyen kampánynak? (Kommentekben szívesen látnám, mert az én mottóm nem elég jó.:))

Más:

Szintén az Adrenalinról egy zseniális filmecske:

 

Az ausziknál augusztus 7.-én rajtol a futball liga. Ezért ez a felvezető.

Ezt pedig utólag találtam még a KidSport blogján (csak azért teszem be, mert csattan a KORONG és ez nálam szent.:)):

Címkék: reklám társadalmi célú sportmarketing

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://palyagondnok.blog.hu/api/trackback/id/tr711291855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pályagondnok · http://palyagondnok.blog.hu/ 2009.08.06. 02:03:23

eszméletlen amúgy. most vettem észre, hogy a csóka a végén hogy csapkodja a vizet előrefelé.:D
süti beállítások módosítása